Merhaba sevgili anneler. Kizim her gece 9 9 bucukta uyurdu. Gittikce 10 10bucuk 11e uzamaya basladi 9 bucukta yatirsamda kaciyor gunduz uykusu 1 e indi oglende oda 1 saat zor yani. Aksama kadar da uyutmuyorum ama yine de gec uyumak istiyor. Sizde durumlar nasil. Az erken yatsada kendime vakit ayirsam diye bakiyorum sabahtan aksama kadar zaten pesindeyim 😓