umsabir ben bir kere acıttım etinden aldım diye sonra hiç cesaret edemedim. Bakıcı ablamız kesti 2.5 ay. Sonra bizden ayrıldı bakıcımız. Kalakaldım öyle kesemedim kimse de yok yardım alabilecek annemin gözleri iyi görmüyor eşim cesaretsiz. Hemşiremiz vardı onu aradım gelip keser misin diye gelemem pandemide dedi. Törpüle dedi. Kağıt törpü ile törpüledim nerdeyse 1 ay. Sonra bebek makasına alıştım çok derinden kesemiyorum ama üstüne de törpü yapıyorum. uzadıkça kesiyorum haftada iki kez az az . Böyle atlattım ben inş sen de alışırsın