Expresso Kizlar merhaba kizim 5 ay 3 gunluk yurutece ne zaman koyabiliriz. Yatmayi sevmiyor devamli kalkmaya calisiyor 8 ay di galiba yanlis hatirlamiosam sizinde fikirlerinizi almak istedim
prenses_annesii2603 Expresso ben 6 ayda yurutece koydum 6 aydan sonra koyuabiliyir erken koysan hemen yorulabilir
Deletedmom5284 5 aylıkken ayakları yere değiyorsa küçük küçük seans şeklinde koyabilirsin ama yormamak lazım çok