Eslemmomy Melisasbasi insaAllah teşekkür ederim 🌸🤗 siz yine iyisiniz 72yle hamile kaldım 96yla doğuma gittim 85im su an 😖
Merveturksoy Eslemmomy benim o skintim yok ama ilk günlerde var di gazlı bez koydum o yoksa bu bebise aldıysanız muslin bezler varya onlar da iş görüyor
Eslemmomy Merveturksoy gazlı bez koydum bende uzun süre ama nereye kadar koycam korse alıp göbeği yukarı çekmem lazım
Eslemmomy Naz0106 boğazı da kessem zaten çok zor kilo veren biriyim bilmiyorum bebeği sütten kesince sıkı bir diyet şart bize
Merveturksoy Eslemmomy vallaha dikisleri vok gezdiriyor ben hala takamıyorum 13 kilo aldım doğuma kadar 20 kilo verdim doğumdan sonra ona rağmen korse canimi acıtıyor az bi sezeryan karnım için kullaniyim dedim ama yok
Eslemmomy Merveturksoy bende korkuyorum işte dikiş yoktu bende estetik hiç ip yoktu ama denemem lazım hiç sevmiyorum görüntümü
kelebekdunyasi Merveturksoy Benim 3 ay 26 gün oldu. Bugün kontrolüm vardı. Dr a arada sızlama ve batma tarzı ağrılarım olduğunu söyledim. Bu tarz şikayelerin 6 ay ile 1 yıla kadar olabileceğini ve bunun normal olduğunu söyledi.
Deryaa0623 Bende kilo kaldı sezeryan dikiş yerime göbek sarkıyor yeni bir ay oldu doğum yapalı dikiş yerleri de hafif ten bazen kanıyor başına gelen var mı ne yaptınız bu durumda gerçi doktorum bişey yapmana gerek yok geçecektir dedi ama insan korkuyor işte