Erhataaref Satılik Oyun halısı bebegim 3 kere yattı fazla kullanilmadi zaten 7 aylik olduk ustunde durmadigi icin satiyorum
Han-0603 Dilan_34 100 TL almıştım oğlum büyüyünce diğer oyuncaklarına ilgisi daha çoğaldı o yüzden vermek istiyorum
Nur76 Han-0603 aynısı bendede vsr bime gelmişti 60 lira falandi nedem 100 lira diyip insanları kandırıyorsunuz
Han-0603 Nur76 illaki bimde mi var bu halıdan trentyoldan almıştım neden kandırayım olan neyse onu söylüyorum
Han-0603 Nur76 insaları bu şekilde yargılamazsanız bir daha çok iyi olur herkes herşeyi BİM’den almak zorun da değil
Nur76 Han-0603 kusura bakmadan anlamiyorsunuz herlade yargılamadim ayrica fikrimi soylesim burasi herkese acik bir paltform elestire acik olmaniz lazim he degilseniz bu sizin sorununuz iyi gunler..