Asafbugra 6 aylık bebeğim her akşam uykuya gectignde ağlayarak uyanıyor felaket ağlıyor böyle korkmus gibi okuyorum falan zorla geri uyutyrm her akşam böyle gunduz böyle bir şey yok hep ilk gece uykusuna geçişler de oluyor neden olabilir
Eytufe Asafbugra aynısı bizde de oluyo gece uykusuna yattıktan sonra aglayarak iç ceke ceke hemde uyanıyor sanki biri dövmüş neden acaba
Canimm Asafbugra kızlar banada bisey söyleyin tam post acacakken bu arkadaisn yazısını gördüm buraya yazdım kızım 5+2gunluk 3gundur huyusz eli sürekli ağzında bugün kucağıma aldığımda yüzü bana donuktu bı anca ceneme yapıştı ve ısırmaya çalıştı damağı sertleşmiş fazla baskı uyguladigunda sertliği hissettim baya bı sonra ağlamaya başladı havuçla nazik şekilde damagina gezdirin ve rahatlıyor aradan az geçsin yine elini ağzına atıyor biberonun kafasını ısırmaya çalışıyor sıkıyor damagiyla dismi sizce aklıma ilk o geldi ama erken degilmi yaa uykuya dalarken ve uyku içinde iiiihhh diye sanki ağrısı var gibi ses çıkarıyor napiyim ben şimdi nasıl rahatlar yavrum hiç keyfi yok pür neşe olan çocuğum 2.3gundur mum oldu heo huyzuz
Zeynepalya_ve_annesi Asafbugra uyku /gece terörü ne diş ne nazar 😂😂 bizde 1 ay öncesi yaşadık bunu 3 sefer 1 er gün arayla oldu
Asafbugra Eytufe aynen ya rüyada bişey görmüş okuyorum her duayı uyutyrm ertesi gün yine öyle gündüz biseylerden mi etkileniyor diye dusunyrm
Asafbugra Canimm bizim de öyle biberon emzik ısırmaya calsyr beyazlasma var sertlik var dediğin gibi ağlaması niye anlayamadım onu ama ruya da gibi ih ih diyor dediğiniz gibi bana biri dış için jel önerdi bugün ilk defa sürdüm caljel rahatlatır dediler araştır istersen
Zeynepalya_ve_annesi Asafbugra evet aslıda nedeni şu önceden rüyada kabus gördüklerinde anlamazlar ama ayları büyüdükçe bunun farkına varırlar ve korkaklar ve yanında kimseyi hissetmeyince görmeyince korkuları dahada çoğalır o an yapacağınız tek şey kucağınıza alıp sessiz sessiz konuşmanız hatta bu zamanı yanyana geçirmeniz biz öyle atlattık
lionyez 16 aylık oğlum hala ayni, uykudan uyanmasına kendini kafasını geriye ata ata, Allah korusun bir şey olacak diye çok korkuyorum. Ağlar , hemde çok ağlar. Çok hafif uykusu var parkeye ayağım çıplak basamiyorum. Düzelecek ümidi de yok artik
kurkmantosuz-madonna Asafbugra ayyy bacı şimdi benim kızda öyle uyandı hemde çığlık çığlığa kesiyorlar sanki çocuğu (5 ay 20 günlük ) aldım yanıma yatırdım kokum sakinleştirir diye . 2 haftadır böyle ne gündüz uzun bir uykusu var ne gece . Acaba açmı kalıyor sütüm mü yetmiyor dedim ilk defa mama verdim yok yine uzun gece uykusuna dalamıyo hayırlısı bakalım inşallah geçicidir ve düzelir 🤲🏻🤲🏻