EHM70
8 ay 6 gün önce oldum ama hala arasıra belim ağrıyor. İğne yapılan yer sanırım ve bazen dikiş yerim de ağrıyor. Dayanılmaz değil.. hafif hafif… Havalardan oluyor büyük ihtimalle. Sezaryen den sonra tam insan olmak zor 7 kat kesildik. En iç dikişler 6 ayda anca iyileşiyor. O nedenle normal ağrılar. Hele uyuşukluk yeni yeni geçti hafif karıncalanma var hala. Hiç geçmeyecek sandım gerçekten. Ama azaldı şükür.