7 aylık bebeğim var ve ben 10 gün önce uyku eğitimi verdim normalde emerek uyuyordu. Çok ağlamadı ama emzik kullandım ondan sanırım. Şimdi güya uyku eğitimi verdim ama yatağa koyuyorum, döne döne emekleye emekleye emziği zırt pırt düşürüyor ağlıyor yine veriyorum yine yarım saatten önce uyumuyor. Anlamadım ben bu nasıl iş? Güya uyku eğitimi verdim ama gece daha çok kalkmaya başladı. Uyanıyor emziği bulamadığı için ağlıyor yine ben sık sık kalkıp emzik veriyorum uyumasını bekliyorum odadan çıkmak için. Allah aşkına söyleyin napayım emziği mi bıraktırayım 10 gündür kullanıyor zaten.