H-123 nasıl teşhis kondu? Ya bu alerji tanıları biraz tırıvırı. Bir tanıdığıma rapor çıkarmışlar. O da takmamış ve az az vermiş bebeğine yumurta vs sonra da Dr lar demiş ki aslında doğrusunu yapmışsınız. Az az verilerek vücut duyarsızlaşıyormuş. Bize de alerji dediler. Bir ay diyet yapıp açlıktan öldüm sütüm etkilendi sonra takmadım yavaş yavaş verdim düzeldi çok şükür. Hep mama satma bahaneleri. Eğer çok ciddi bir şey yok ise birkaç Dr a gidin araştırın. Ne yazık ki bazı Dr lar pazarlamacı olmuş