Merhabalar. Türkiye hastanesinde gittiğiniz ve memnun kaldığınız çocuk doktoru var mı? O hastanede doğum yaptım ilk kontrollerimizi Öznur hanıma olduk ama kendisi doçent olduğu için muayene ücreti baya pahalı. Daha sonra Salim beye gittik ondanda hiç memnun kalmadım. Şimdi 2. Ay kontrolümüz var ama hangi doktora gidiceğimi bilmiyorum. Var mı tavsiye ettiğiniz bir doktor?