Arkadaşlar oğlum 6,5 aylık geceleri çok sık uyanmaya başladı özellikle son 2 haftadır. Önceleri 3 saatte bir uyanırdı şimdi maksimum 2 saat uyuyor. 10.30 gibi gece uykusuna geçiyor ilk uyanmasında 150 cc mamayı bitiriyor sonraki uyanmalarda yavaş yavaş azalıyor mama miktarı 100-80-50 cc şeklinde 2 saatte bir düşünebiliriz bunu. O yüzden açlıktan mı uyanıyor yoksa uykuya dönemediği için mi huysuzlanıyor anlamıyorum 🤷🏻♀️ Tok tutsun diye gece mamaları da yapıyorum ama işe yaramıyor