nursenaydn07 Merhaba kızlar grip oldum ve emziren anneyim bunun için bir ilaç, ağrı kesici kullanabiliyormuyuz yada bu durumda sizler neler yapıyorsunuz önerilerinizi sunarsanız çok sevinirim şimdiden teşekkürler ❤️
Canan38 nursenaydn07 Bende gribim ve bebeğimde hasta burnu akıyor Anca ıhlamur içiyorum limonlu falan 🤷🙁
Ata0905 nursenaydn07 grip için ilaç kullanamazsınız. Sadece parol içebilirsiniz. Ateşiniz yüksek olursa antibiyotik kullanbilirsiniz doktor kontrolünde. Geçmiş olsun. Bol bol limonlu zencefil ve tavuk çorbası ıhlamur adaçayı tüketin.