Selam kızlar 3 ay 15 günlük bebeğim var özellikle gündüzleri neredeyse hiç yemek istemiyor çoğunlukla sağarak veriyorum 3 saatte 1 100 120 cc icsin diye zorluyorum yok içmiyor koca gün vermesem aramaz o derece resmen savaş veriyorum icsin diye 1 saat uğraşıyorum geceleri uyku sersemi olduğu için meme veriyorum onu güzel emiyor ama gunduz hiç 😔 siz ne kadar sıklıkla besliyorsunuz ne kadar içiyorlar ve gece uykusuna kaçta yatırıyorsunuz