Slm kızlar dün geceden baya ateşim var ve kuru bir öksürük var ve vücudum kırılmış gibi bu arada 3 aylık bebeğim var ve annesütü veriyorum.sabah eşim nöbetten geldikten sonra ateşimi ölçtü ve 38.6 çıktı va hemen covid testi yapmaya gittik fakat sonuç açıklanmadı ve 3 aylık bebeğime ise babaannesini bakıyor sizce covid olmuşmuyum olmuşsam bile çoçuğa anne sütü verebilir miyim şuan çoçuk mamayla geçiniyor ama sütümde var verebilir miyim acaba benimle Aynı durumda olan varmıydı..