Zynpsare Bebeğim 9 aylık iştahı hiç yok yemek istemiyor zorla iki üçkaşık yiyor.Doktor raporlu mama verdi kilosu az diye onu da içmek istemiyor ne yapacağımı şaştım
Caninanasi Zynpsare çok zor biliyorum ama hiç bir bebek Allah esirgesin açlıktan ölmüyor, önüne koyun koyun geri alın yemesin, siz de inatlaşin hep koyun… En geç ikinci gün yer, dayanın bence onun direncinden çok bizim dirence ihtiyacımız var
Mucizem_0809 Zynpsare oğlumda yemiyodu hergün önüne koydum aldı oynadı attı döktü saçtı derken alıştı 1.5 yaşında tabağına 5 aydır falan hazırlıyorum kahvaltısını artık kendi yiyo istediği kadar yiyo ama şöyle söylim bi kahvaltı edişi abartısız 1 saat 🙈
BonitaDau Zynpsare Yemeğen bebek zorluğu nedir çok iyi bilirim benim kızımda 13 aylık. 6. Aya kadar anne sütüyle idare ettik benim sütüm azdı ve mamada almıyordu ben 4. 5. Aylarda ekstradan pirinç unu yapıp içiriyodum kızıma 6. Aya girince de meyveyle başladım meyve yiyip sebze yememeye başladı. Hala da bak 13 aylık olduk doğru düzgün sebze yemiyor ne çorbalar yaptımda içmedi. Ama meyveyi versen yiyor ilgnç derecede artık sinir küpüne döndüm benimde hiç yemek yapasım gelmiyor ona artık. Vitaminleri de tam hani eksiklikten olsa dicem o da yok. Tamamen karakter meselesi. Kuzenimin oğlu sürekli yiyor benimki de hiç yemiyor iştahsız. Allah yardımcımız olsun ne diyim çekeceğimiz varmış.