Cgdmltr93 sütüm var daha da artsın diye birşey yok. Sütünüz bebeğinize özel üretiliyor vücudunuzda, o ne kadar çekerse o kadar sütünüz oluyor. Sen hap içtim artıcak mı zannediyorsun bir anda. Süt üretim mekanizması arz talep gibidir, bebek ne kadar emer o kadar süt olur ve o da ona yeter zaten. Motilium yan etkisi çok olan bir ilaç, doğum yaptığım gün ve ertesi gün doktor hastanede vermişti, bir daha da içmedim. Bedeninizin dengesini bozmayın saçma sapan şeylerle.