Kızlar biliyorum çok soruluyor bu sorular da son iki aylık adet düzenimi söyleyeyim 13 Eylül 10 Ekim diğer aylar da ya 3 gün ya da 1 hafta önce olurken bu ay da takvim e göre 7 Kasım da olmam lazım da hatta daha erken suan hala da olmadım eşim korunuyor sizce olabilir mi ya da doğumdan sonra normal mi acaba. bekarken de hep bu sekildetdi adet düzenim