Kutudakikedi Dorcel ben aşırı memnununun o kadar pratik Ki. katlanıyor, tepsisini çıkıyor, kolay siliniyor koltuğu istediğin gibi ayarlayabiliyorsun, yüksekliği istediğin gibi ayarlayabiliyorsun . Annemleri gittim katladım mama sandalyemizi bile götürdüm .
Esarikayy Dorcel ben kullanıyorum çok pişmanım kemeri çok dandik 7 buçuk aylık oğlum açıyor. Ayak koyma yerine vurup düşürüyor. Tepsisi 6 kademe diyor sadece iki kademede tutuyor diğerlerinde düşüyor
Dorcel mamAras trendyolda bende baktım çok kötü yorum göremedim ama aldım artık şansımıza nasıl çıkıcak göreceğiz
Dorcel Cldln ah çok sevindim bazı yorumlarda dandik vb şeylerde okudum tereddüt ettim açıkçası 15 kg kadar taşırmış o bana az geldi sizin bebeğiniz küçük mü potansiyeli varmı daha büyük kg için sizce
Dorcel mamAras mama sanldalyesi geldi. Gayet sağlam bir yapısı var. Tek başıma kurabildim ağır bir yapıya sahip. Sadece emmiyet kemeri kopuk geldi firma ile iletişime geçtim dikerseniz sorun çözülür dedi. Bende yapmayacagımı yeni kemer göndermelerni söyledim. Adresimi aldılar sanırım göndericekler 😀 bir kaç kez oturdu bebeğim sevicek gibi 🙈
mamAras Dorcel ay hadi inşallah, şu firmaların akıl vermelerine bayılıyorum ya dik ne demek ayıplı mal yollamış, eğer göndermezlerse tüketici haklarına şikayet edicem de
Dorcel Kutudakikedi bizde epey sevdik inşallah sorun Çıkmaz bakalım. Masası arkaya takılırken çok zorluyor sadece tam oturmuyor sizde de aynı durum var mı🙈
Mhtpgnby Kutudakikedi Koltuk ile alakalı eski postlara bakıyordum bende sipariş vermiştim bugun geldi koltuğu deri gibi makineye atıyor musunuz ?
Dorcel Esarikayy ay bende aldım 2 gündür kullanıyoruz ayak yeri sürekli düşüyor dediğiniz gibi. Tepsi şuanda işimizi görüyor gibi ama bakalım birkaç ay sonra ne olacak. Kemeri zaten gelir gelmez problemliydi. Çok güvenli bir ürün değil gibi
Dorcel Esarikayy merhaba kiwi firması ile görüştüm ayak düşme yeri için altta klipsi varmış onu oturtmadıgımız için düşüyormuş oturttum baya sağlam oldu aklınızda olsun