Seda Kızlar 4 aylık olduk neredeyse az kaldı yani anne sütü artı mama gidiyoruz mama çok içmiyo günde 2 kere weriyorum sütüm yetmediğinde mama arkasından 2-3 çay kaşığı yeterli mi sizce
Srpclk61 Seda mamada ve anne sutunde su.varmis...bebegin sunihtiyacni karsiliyormus..su vermeyin dyorlar sutun kalitesnimbozuyormus ve bebegin beyin gelisimini engelliyormus ama ben hergun 1 2 cay kasigi veriyorum...
2018mila 6 ayaa kadar hiçbir ek bişey vermeyin diyorlar ama sindirim sistemleri 6. Ayda gelişiyormuş mesela ek gıdaya geçenler bi yazı okudum doktorun bir yazısını geçmem
Seda Yagizemine mama mı anne sütü mü canım bende weriyorum daha doğrusu sadece mama kullandığım zamanlar veriyorum da 2-3 çay kalığı yeterli mi acaba
Melike Bizim doktorumuz mamayla beslense bile su verme demişti 4.5 aylığız hiç vermedim zaten iştahsız bir bebek suyla midesini doldurmaya gerek yok 6. Ayda vermeye başlayacağım ek gıdayla beraber
yigithan25 Melike mama yiyen bebeklwrin agzinda mama kalintisi kalip agzinda pamukcuk cikabilir ondan verilmesi gerekiyomus
Seda Melike bende başta wermiyodum herkes karşı çıktı mama weriyosan ver midesi kurur diye wermeye başaldım bende
Masalbaby1 Melike benim bebeğimde sadece mama içiyor ama veriyorum sabah akşam 4 buçuk aylık suyuda içse 120 cc su içmesede 120 cc içiyor 3 5 damla sudan ne olur ki
Selmam Bend3 gunde 1 kere veriyorum mama. Ardindan 5 cay kasigi veriyorum istiyor cunku.Su cok olmadigi surece ne zarari olcakki zaten
Seda Selmam benimki daha küçük olduğu için suyun farkında değil bende mama çok kullanmıyorum o zaman benimkide yeterli
karamanaral benim bebeğim sırf mamayla besleniyor, doktorumuz günde 5-10 ml ver dedi. Bende 10 ml veriyorum, 3,5 aylık şuan🙂
Masalbaby1 Srpclk61 ne alakaymış bizler de çorba içince sulu yemek yeyince susamıyomuyuz abartıya kaçmadan verilmeli bence
Melike Masalbaby1 doktorumuzun görüşünü yazdım ben de mamanın içeriği de anne sütü gibi ekstra su verme demişti verilebilir tabi ben vermemeyi tercih ediyorum tartışmalı bir konu
Srpclk61 Masalbaby1 evet dogrudur banada verme dediler ama bende veriyorum...dediginiz gibi abartya kacmadan biberonla degl...6.ayda mi verlyo icecegi kdar acaba...
Masalbaby1 Srpclk61 aynen ek gıdaya geçtiği an zaten bebek susamaya başlıyor o ister yemeklerden sonra