Oğlum doğduğundan beri çok gazlı bir bebekti. Damlalarla 3. Ayda gaz şikayetimşz bitmişti. 6. Aya geldik ek gıdaya başladık. Felaket gaz aorunu yaşıyoruz şuan. Gece uyumuyor gündüzleri uyumuyor. Sürekli kucak istiyor sıkılıyor yatmıyor gezmek istiyor. Belim ağrıdı artık. Hep mızmızz 5dk sakin durduğu yok. Doktor en sonunda debridat diye bi şurup verdi 2 gündğr kullanıyoruz fakat hiç bi etki görmedik daha. Gazı var gibi ıkınmıyor da çocuk. Sadece çok huysuz. Bu şurup karın ağrısı yapmış olabilir mi? Kullandınız mı ? Önerileriniz nelerdir? Bebeğimi nasıl sakinleştirebilirim ?