Olric11 öncelikle seni çok iyi anlıyorum ikizlerimi Doğum yaptım hiç görmeden başka hastaneye gittiler pandemi nedeniyle de çıkana kadar hiç göremedim😞😞 evet zor, evet zorlu ve herkes bebek ne zaman çıkacak diyip duruyor biliyorum.. sadece bol dua et onlar gerçekten çok güçlüler bol bol süt sağıp buzluğa at,bol dinlen ki bebeğin döndüğünde Allah’ın izniyle bomba gibi olacak ve hasret gidereceksiniz. Burda çevrenin etkisi çok büyük sizin moralinizi bozan insanlardan kesinlikle uzak durun burda senin ihtiyacın olan tek şey belki de daha fazla üzülmemek buna izin verme. Ben bu süreçte dost,arkadaş akraba eleğinden çok kişiyi geçirdim. Herkes bebekler küvözdeymiş, bebekler çok hastaymış, umarım kalıcı bi hasar olmaz diyenlerin arasından, duydum ki bebekler odasını beğenmemiş size biraz daha zaman tanımışlar diyen arkadaş da gördüm. İnşallah en kıza zamanda toplar ve yuvasına döner minik savaşçı 🙏🏻🙏🏻