Oyacan34 Merhaba bebeğimin yüzü kuruyup pul pul oluyo sizce ne yapmalıyım yüzü olduğu için bugüne kadar bişey sürmedim 3 aylık bebeğim
duygukoc Oyacan34 benim bebeğiminde yüzü kuruyor özellikle kaş ortası bölgesi çok kuruyor dökülüyor pul pul saç dipleride aynı şekilde bebek yağı sürüyorum ben doktorumlada görüştüm sürebilirsin kuru kalmasın dedi 2 aylık bebeğimde
Melikederinakinnn Oyacan34 valla bizde dogduktan sonra oyleydi anne sutu gecryo ben kizarklikda olsa pullanmada olsa sutumu suruyorum gun icerisinde geciyor bazende bepantol baby cilt bakim kremi var o iyi geliyor bize
TospikOglusum Oyacan34 bebeğinizin yüzüne uygun kremler var onlardan sürebilirsiniz.mesela ben kullaniyrm linola diye bir krem(doktor tavsiyesi ile kullaniyrm).harika bir krem araştırıp alabilrsin .benim bebegimin çok olmamaisti ama ben yinede cildini nemlendirsin diye kullniyrm
tosbikannesiii Oyacan34 ben Hindistan cevizi yağı ve sarı kantoron yağı kullanıyorum doktorumuz önermişti iui geliyo
ikipasaannesi Oyacan34 benimde bebeğimin sirti yanakları falan böyle oluyordu ben banyoda kullandığım sabununu değiştirerek kurtuldum. Nivea nin kremle bebek sabununu kullanıyorum yumuşacık oluyor
Hanis Bebek yağı yerine doğal zeytinyağı surerseniz çok daha faydası olur yumuşacık yapıyor birde niveanin nemlediricisini tavsiye ederim ben çok memnun kaldım bebegimde
htc_92 Doğal zeytinyağınve kantaron öneririm. Benim bebeğim de Konak oldu ben onları kullanıyorum . Krem bile olsa kimyasal olabiliyor hiç tavsiye etmem
Zumra_ Oyacan34 larocheposay lipikar barmen balsam losyon öneririm 2 aylık bebeğim var atopik cilde sahip aşırı kuruyor kullandığımdan beri yumuşacık kendim bile kullanıyorum 👍