bertn paket icerigi temiz, çok da ilgililer. Sakarya’da üretimi yanlış hatırlamıyorsam. Bizim kız aldigim her çorbayı yemedi ama tarhana ve irmikli sebze çorbasını çok sevmişti. Bisküvi de sevmedi. Ama arkadaşımın kızı baya yedi o çorbalardan. Özellikle dışarı cikarken falan hazırlaması kolay oluyordu.