Bgmkr Anneler bebişim 4 buçuk aylik. Gece iki kez uyanıyor sizin bebeklerde durum ne ve kesintisiz uykuya ne zaman geçecekler benim başım çok agiriyor da uykusuzluktan 🥴🥴🥴
Adelezra Bgmkr biz 19. Ayımıza girmek üzereyiz son 1dişimiz kaldı onuda çıkarttıkmı bence bizim deliksiz uykularımız başlar gibi geliyor bana
Tostos-annesi26 Bgmkr 4 ay 13 günlük oğlum ve geceleri benimde oğlum 2 kez kalkar bazen 3 kez oluyor kesintisiz uykuya hasretimmm 🤦 bende dört gözle bekliyorum deliksiz uykuyu
Mom0911 Bgmkr iki kez uyanıyorsa sevin derim canim😅benimki 10aylık en az 5,6kere uyanır,emmese uyumaz, doğuştan böyle
Tuba Bgmkr Büyük oğlum 13 aylıkken kesintisiz uyumaya başlamıştı. Küçük oğlum 3 aylık olmak üzere ve her 1,5-2 saatte bir kalkıyor
Ylcnbsr FerahKuzum ahhh Al benden de o kadar keşke 2 kere uyansa bizde 6 aylığız 🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️
Helenis Bgmkr 23 aylık kızım keşşşke gece 2 kez uyansa daha ne isterim 😄 biz kesintisiz uykuyu unutalı çok oldu
bossbabysmom Bgmkr yaa haline sukrer bn 2 kez kalksn diye dua ediyirm 10 aylk ve gece 234556 defa kalkar 😂🙄🙄
Bgmkr bossbabysmom bziim de artk geceleri uyanıp gülüyor iki saat yatmiyo yatakta dönüyor oyun oynuyor gündüzleri basım çok agiriyor onu gece uyutmaya çalıştıkça çok yoruluyorum 😁😬
mervedmr Bgmkr Benim kızım 3 aylık .ortalama gece 10da uyuyor. -2-3 gibi uyanıyor 3 te uyuduktan sonra sabah 7 bucuğa kadar her saat uyanıyor. Yani nerden baksan 4-5 kez uyanıyor. İlk 2 ay sadece 1 kere uyanırdı git gide kötüye gidiyoruz.
Bgmkr mervedmr benim de 4. Aya kadar 10-11 gibi yatar 3 ve 4 arasi kalkardı sonra da 6 ya kadar yatardı ondan sonra ara ara uyur uyanirdi şimdi düzen gitti bazen gece uyanınca iki saat uyumuyo etrafı izliyor gülüyor bense uykusuzluktan kafayı yiyorum 😁😃😬
Gzmay mervedmr mervedmr uyuma saatini öne çekmeye çalışın derim. Tüm uzmanlar 19.30/20.30 arası uyumuş olmalı diyorlar. İyice yorulduğu için saat başı uyanıyordur. Benm de bebeğim 5 aylık erken uyutmaya başladığımdan beri düzene girdi uykuları
ant331 mervedmr aynı sorunu bende yaşıyorum 8 ayligiz normalde ilk zamanlar bir defaydi iki oldu üç oldu derken artık saymaz oldum. Çok zor bir durum kesintisiz uykuyu gectik bari üç saat uyuyalım
DenizOzlem Bgmkr 4. Ayda uyku regresyonu oluyor, bu ayda sorun yasamanız normal, daha önceden iyiyse düzeni bozmamaya çalışın, regresyon sonrası daha da iyi olacaktır diye okumuştum, öyle de oldu bizde.
bossbabysmom Bgmkr oyle kalknca konusmayn teoki vermeyen sadece uykuya geri cevrmeye calisin gece oldugunu anlasn diye.. oyle soyluyorlar uyku egitmenleri
Bgmkr bossbabysmom gözünü açınca konuşmuyorum ama kucağıma alıp pispislamak zorunda kalıyorum çünkü biraz daha uyanık kalırsa uyumuyo oynamaya başlıyor
Ysfm_20 Bgmkr 7 aylık oglum belkide gece uykusu yok denecek kadar az emmek istiyo emerse memede öyle uyuyo hele ağzından çıksın katıla katıla agliyo bende çok özledim uyumayı gece uykusunu unuttum neredeyse
1453merve Çook nadirde olsa en az 3defa uyanmışlığı var ve ben sabah olunca oh ya az uyandı ben de uyuyabildim diye şükrediyorum,bence dillendirmeyin bile nazar olur 🤩
limonlukarpuzzz Bgmkr 2 kez uyaniyor ve bundan dert yaniyorsun sevin bence ayrica onunde kocaman bir yol var daha çok erken biz 9 ayligiz uyandiklarini saymiyorum birde her gün 4 de kalkip oyun oynuyoruz 6 ya kadar 🤭