Bebeklerm Ay yakınmış araları benimkilerbde 8 gün sonra 5 aylık olacaklar,iki erkek Benimkilerde ♥️ Bende 4 tane mama değiştirdim ,Hipp kullandım ,Sma kullandım ,Gazimiz çoktu Aptamil Conformil kullandim şimdi Bebelac Golda geçtim bende şimdilik memenunum ama şu biberon reddi durumu devam ederse mamayı değiştirmeyi düşünüyorum çünkü dediğiniz gibi ikisinin peşinde koşmaktan yoruluyorum reddetikleri günlerde 😔 Sizinkiler nasıl hareketlendiler, mirildanmalar başladı değil mi sizde de 😂Bu arada biz de fena bir TV aşkı var ,evde o yüzden sürekli TV kapalı duruyoruz ,siz de durumlar nasıl ?