Emirin_Annesi10 Kızlar 28 günlük bebeğim var aşırı geniz akıntısı ve hırıltı vardı üşüttük sanırım. Doktor serum fizyolojik kullanmamı söyledi ve emzirmeden 15 20 dkka önce yapmamı söyledi. Ama genelde oğlum uyuyor oluyor ve uyandırdığımda emzirme saati gelmiş oluyor. Neyse uyandırıp hemen serumu yapıp 15 20 dkka oyalıyorum ve emziriyorum. Ama oğlum aşırı huysuzlanıyor emdiktrn sonra sürekli yutkunuyor serum sütü pıhtılaştırıyor ve peynir gibi ağzından geliyor. Yani hazmedemiyor yavrum. Emdikten sonra denedim bu seferde karnı tok olduğu için daha ağır geliyor yine ağzından peynir gibi süt geliyor. Yarım saat 1 saat ağlayıp sonra uykuya dalıyor kuzum. Size sormak istediğim siz ne zaman yapıp emziriyosunuz ve kaç saate bir yapiyosunuz? Yada geniz akıntısına başka çözümünüz varmı lütfen yardım edin. Çocugumun midesi tuzlu su doldu kıyamıyorum hiç😔
alerjikbebekannesi Emirin_Annesi10 merhaba, konu ile ilgili bir bilgim yok ama üstte kalsın diye yazıyorum. Geniz akıntısı olduğunu nerden anladınız ? Allahım sağlık sıhhat versin yavrunuza.
seydaac Emirin_Annesi10 sütün peynir gibi gelmesi serum fizyolojik ile ilgili değil ki. Süt yarıyor, fazlasını çıkarıyor demişti doktorumuz. Bir de geniz akıntısı çok daha rahatsız edici bir durum, tuzlu sudan zarar gelmez. Burnu tıkanırsa hiç ememez.
halemehmet Emirin_Annesi10 bebeğim 58 günlük bende serum fizyolojik kullanıyorum emzirmeden önce yapıyorum ama günde şu kadar yapıyorum diyemem burnunda bişey görürsem yada hırıltı olursa yapıyorum başlarda günlük bikaç kez yapıyordum ama bişey çıkmıyordu. Ayrıca benim doktorum kusabilir kusarak balgamını çıkarabilir demişti benim kızım bikaç kere kusarak balgamını çıkarmıştı
bir_pasa_annesi Emirin_Annesi10 cnm bende kullanıyorum onu o agızdan gelmesi fazlalıgını cıkarıyor derler oğlumda öyle serum fizyolojik öyle yapmaz cok iyi kullanmaya devam et
Emirin_Annesi10 alerjikbebekannesi sürekli genzinde hırıltı ve balgam var tükürüğünü yutamıyor ve emerken hırslanıp ağzından çıkarıyor memeyi canım
Emirin_Annesi10 seydaac eskiler hep öyle dermiş süt yarıyor ondan diye ama bu olay serumu yapınca oluyor canım yani ben o yüzden ona bağladım. Serumu yapmadığım zamanlar gelmiyor o peynirimsi şeyler 🙄
ipekaras25- Bende de aynı sıkıntı oluyordu doktoruma sordum duştan sonra otribebenin aspiratörü ile çekşyorum duşta su burnundaki sümüğü yumuşattığı için ekstra bişey kullanmaya gerek kalmıyor
Emirin_Annesi10 ipekaras25- kuzum daha 28 günlük olduğu için küvetinde banyoyu hemen yaptırıp giydiriyoruz burnunun duşta o kadar yumuşayacağını sanmıyorum zaten 5 dakka bile sürmüyor hastalanmasn die. Havalarda soğudu o kadar sakındığım halde üşütmüş yavrum😑
Emirin_Annesi10 halemehmet yok benimki normal hırıltı değil canım ya baya baya balgamlı hırıltı. Keşke kussa da çıkarsa ama sadece sütü peynire çevirip çıkarıyor az az. 3 saatte bir yap dedi doktorumuz ama çocuk artık hissediyor serumun saati gelince 😑
ikizleriim Emzirmeden beş dakika bile önce yapmanız yeter, neden 20 dakika bekliyorsunuz? Doktorlar her emzirme öncesi yapmayı öneriyor ama ben burnu tıkanık olduğu zaman yapıyorum. Bol bol emzirin bebeğinizi en iyi ilaç anne sütüdür✨
Emirin_Annesi10 ikizleriim kuzum tuzlu su olduğu için bebeğim öğürecek gibi oluyor midesi bulanıyor sudan sonra memeyi bi güzel emiyor ve sonra midesinden gurul gurul ses geliyor serumdan olduğunu düşünüyorum çünkü sürekli yutkunuyor
idil1990 Emirin_Annesi10 sutun peynir gibi gelmesi yariyor anlamina geliyor. Yani serum fizyolojik sksanda skmasanda o kusmuk oluyor cogu bebekte onla alakasi yok. Ben tikandigini hissettiginde damlatiyordum. Hic ac tok dikkat etmedim. Zaten iki uc damla anca genizinde kalir mideye inen genizindekilerdir. Oda dedigin gibi kusmukla ya da diski yoluyla vicuttan atilir.
nursocum Emirin_Annesi10 o zaman da burnu tıkanırsa emmek istemez geçici bir süreç böyle devam edin bence sorun olmaz
idil1990 Emirin_Annesi10 bu arada bebeginiz hala yeni dogan olarak sayiliyor. Ve yeni dogan bebeklerin cogunda hirilti olur. Benim bebegimdede vardi. Burum hiriltisindan bahsediyorum. Burnunda pisligi goruyormusunuz nefes alamiyormu
Emirin_Annesi10 idil1990 burnu temiz genizde sıkıntı var canım hani bizde hastalandğmzda balgamlı hırıltımız olurya öyle. Yani serumu burnuna verince aspratörle çekiyorum ve baya pislik çıkıyor hırıltı norml hırıltı değil yani
nursocum Emirin_Annesi10 hiç bir zararı yok bizde 20 günlükten beri kullanıyoruz doktor hiçbir sakınca yok dedi
Cereninervasi Emirin_Annesi10 yenidoganlarda cok normal ayni sebepten ben kızımı doktora götürmüştüm doktor bizede brun aspirayoru ile gunde 4 5 kez temizle dedi tabi ben günde 1 defa temizliyordum yinede geçmiyordu sanki genzinde birsey var gibi hırıltı oluyordu ama buyuyuncre kendiliginden gecti bence napsanizda geçmeyecek sadece burun solunum yolu gelişince düzeliyor sanirim. Cokelek gibi çıkarmadı sutu sindirmis yaramış demek ki ondan korkmayın normal sut cikarirsada fazla emmiş fazlasını çıkarıyordur yani ben taktim siz takmayın buyuyunce geciyor isin kısası
Emirin_Annesi10 Cereninervasi aşırı paniğim bebeğime bisey olcak diye aklım çıkıyor. Doktor düzenli temizle yoksa zatürreye bile çevirebilir dedi ciğerlere inerse dedi tabi ben bunu duyunca durur muyum😔 sık sık temizliyorum bayada çıkıyor burnundan. İnşallaj geçer bian önce