Bocukgoz yıllardır alışveriş yapıyorum ordan geçen sene dur şu indirim günlerini bekliyim dedim sepetim toplamda 10 lira inmişti 2 lira 5 lira iniyor ve küçük ev aletleriydi çoğu bence bu bir algı yaratma indirim diye alıyoruz hatta onlar çok kar ediyor. Eşimin int sitesinden alırım daha iyi bi kaç mobilya aliiiciim o kadar güzel sehpalar var ki