Merhaba arkadaşlar 24 Ekim de doğum yaptım. 30 Ekim de sağlık ocağı devit damla verdi her gün 3 damla bebeğe ver dedi. O günden beridir bebeğim kakasını doğru düzgün yapamıyor sadece iki kez yaptı ama onun öncesi gayet düzenli kakasını yapıyordu bebeğim.Uyku düzeni bozuldu sürekli ayaklarını karnına çekip kasıyor kendini ve ağlıyor. Mama + anne sütü veriyorum sütüm az diye. Acaba d vitamini damlası kullanan arkadaşlar sizin de başınıza geldi mi bu durum?