Evet kızlar tadım filan istemiyor direkt fazla fazla yemek istiyor. Şu ana kadar ne verdiysem yedi. Ama 3 gün boyunca azdan çoğa doğru gidemiyoruz. Yani önce bir çay kaşığı sonra bir tatlı kaşığı daha sonra bir yemek kaşığı diye gidemiyoruz. Süt alerjisi var böyle bebeklerin diğer besinlere de alerjisi olur dikkat et dedi doktor. Ama annem de bu çocuk aç bi şeyler ver artık deyip duruyor kafam çok karışık. Bebeğin 6 ay 14 günlük bu arada. Sizler nasıl yapıyorsunuz?