Cinarbebek uzulmeyin, sizi cok iyi anliyorum, benimde cok gec geldi sutum her ne kadar kafaniza takmayin desemde elinizde degil biliyorum ayni duygulari hissettim. Sonra baktim olacak gibi degil en son uzulmemeye karar verdim, yemedigim icmedigim kalmamisti hatta birgun tansiyonum 16 ya yukseldi o kadar karistirdim ki yedigim ictigimi... napalim gelmesin mamayla beslerim yavrumu dedim, saglikli olsun dunyanin sonu degil dedim kabullendim gelirse gelir gelmezse de gelmez dedim. Sonra kendimi uzmedim, dinlendim, ictigim herseyi biraktim bol su ictim ve kefir ictim sonra gelmeye basladi yavas yavas... hic uzulmeyin dunyanin sonu degil emin olun o sizin parcaniz emzirmesenizde sizi herseyden cok sevecek, 2 yasina kadar olanlari hatirliyo mu bebekler memeden kesince de annelerini seviyolar hic boyle dusunmeyin siz onun herseyisiniz