Merhaba anneler zorunlu sezeryan olmuştum özel bir hastanede doğumdan sonra bebeğimin kafasında (kulak yanında) yanık gibi kurması bir iz vardı kontrole çocuk doktoru gelmişti sorduğumda biraz geçiştirerek merak etmeyin birsey yok geçer saçta çıkar demişti. Bebeğim 4 aylık oldu ama o iz hala kırmızı ve saçta çıkmıyor sizce ne yapmış olabilirler yada nasıl geçer gördükçe moralim bozuluyor 😩 kafası büyüdükçe de iz büyüyor