Asel_2020 Kizlar 1bucuk aylık kızım var ik haftadir kabızlık cekiyoruz sadece anne sütü aliyir cok ikiniyor yoruldu artık doktorumuz dubalak verdi kullanan var mı
Aselyaa Asel_2020 zeytinyağ içir fayda etmezse totisini kulak çöpüne zygini bandir uyar. O da olmazsa çok ufak minik bi fitil at
Agustosbocegi Asel_2020 banada doktor iki aylikken kullandirdi ama gazdan baska bi faydasi olmadi ben armut suyu ictim iyi geldi gibi
Asel_2020 Aselyaa bunların hepsi denedim canım malesef turibad kullanıyorduk oda fyada etmedi en son doktor bunu soyledi
Ser-123 Asel_2020 kayısı armut yedirdim zeytinyağı içirdim duphalac kullandm zor ya ama beslenme ile alalalı
Asel_2020 Ser-123 benim ki daha 48gunluk kayısı suyu içiyorum şimdi öyle bugün de dünde biraz biraz yaptı dubalak veriyorum bakalım sabır yarabbim şifa senden diyorum inan çok üzülüyorum canı yaniyor diye
Ser-123 Asel_2020 annelik böyle iştw her saniye kaygı aman bişe olmasın geçer kuzum buda inşallahh zeytinyağı içirdin mi az bişe