Omerberat Geçmiş olsun kızlar Ben de çok kötüyduk geçen haftalarda ama şükür iyiyim havaya zıplıyordum ağrıdan ağladım,mama almayı düşündüm hatta Herkeste farklı,hangisini isterseniz yapın.ben yaptığım şeyleri yazıyorum eminim faydası olacak ✌️ 1 karbonatlı su sürün uçlara ve muhakkak kalkan ile kapatın, sürtünme ile daha kötü oluyor.illa gümüş gerekmez silikon da olur 2-kantoron yağı sürün uçlara yine kapatın,ama emzirmeden önce silin 3-lansiloh meme ucu kremi sürün silmeden emzirebilirsiniz 4-fito krem veya troysd kremi sürün ve kapatın ama silin emzirmeden önce Eminim faydası olacak,bana da dersiniz son durumu🤗Minikim20 Efege
Naylonbranda Lasinoh ve hametan(azıcık olacak) kremi karıştırın sürün,üstüne streç film sarın göğüs kalkanı filan degil,önemli olan hava almaması ve streç film bunu çok iyi sagliyo,her defasında bıkmadan sürün,ve temizleyip memeyi verin,insllh fayda bulursunuz🙏🙏
SertapHilal Ben bununla ilgili çok post açtım o kadar kötüydü ki hep yarılmıştı koptu kopacak gibiydi ucu. Lansinoh krem, lahana, kantaron vs denedim faydası olmadı.En son artık gümüş kapak denedim önce karbonatlı suyu göğsüme sürüp gümüş kapağı da taktım 1 günde acısı geçti emzirmeye başladım. Yaralar kolay kolay geçmiyo ama acısını 1 günde yok etti