Arkadaşlar sütüm azaldığı için formül süt veriyorum daha doğrusu veremiyorum çünkü yemiyor. Hıpp kullanıyordum yemedi hepsi çöp oldu sonra Sma aldım onu da yemiyor sonra dedim ki içine 1 çay kaşığı pekmez atiim bakim yer mi öyle yedi🤦♀️ Ama günde 2 kere falan veriyorum ama sürekli de içine pekmez koyamam ki. O yüzden bana mama önerir misiniz?? Hangisini yer sizce aptamil sanki daha mı tatlıymış birinden öyle duymuştum yanlış hatırlıyor da olabilirim. Bu arada 8.ayımızdayız ama yoğurt dışında hiçbir şey yemiyor 🤦♀️