sonsuz17 mısır unuyla yapınca hafif altına yağ koyuyorum hamsileri yerleştiriyorim sonra üstüne gene yağ koyuyorum arada takip ediyorum yağ azalmışsa gene üstüne gezdiriyorum kapağını koyuyorum sonra çevirip gene yağlıyorum üstüne öyle normal balıkları unla yapıyorum oda yağı fazla olacak ve kızarmış yağın içine atıyorum başından ayrılmiyorum gayette güzel.oluyor