Kızlar bugün oğlumun 42 günü ve ben 4 gün önce adet oldum sütüm gümüş kapaklardan taşırken şimdi tek öğünde bile onu doyuramıyorum ne yemiyorum ki artsın diye rezene humana still tea bulgur şu kuruyemiş ne bulsam yiyen birine donustum ama yok tik yok kendimden nefret eder hale geldim.herkes diyor ki çocuğun midesi büyüdü ondan yetmiyor ya 4 gün önce akan süt yine olsun yine doymasın ama anlatamıyorum derdimi.ona yetemedigimi düşünmek beni cildirtiyor 😔😔😔😔 sizde böyle bişey yaşadınız mı yaşadıysanız ne yaptınız acaba