Esratrn Merhabalar bebeğinizin ilk aylarında mama takviyesi yapıyormusunuz ben doymadıgını düşünerek bazen takviye yapıyorum
aayseee Esratrn doktor tavsiyesi ile günde üç kez veriyordum ve sık sık emzirdim şimdi bir kez veriyorum 4.5 aylık olduk
Esratrn Hilaltrkmn ya bende öyle veriyorum yetmiyor hissi var bendede 2 kez bende veriyorum sonra sanırım psikolojik benim neden sütüm yetmiyor diye üzülüyorum 😇
Hilaltrkmn Esratrn bnmki gündüz sürekli emdiği için süt kalmıyor ytrkrn bnde mama veriyorum rahat yatsın diye😊kilosu iyise günde 5 6 kez bez değişiyorsnz sütünüz yetiyrdur rahat olun😊