Dorukhh 2-3 haftadır Oğlum ağzını kapatıyor, kaşığa vuruyor ne yaparsam yapayım yemiyor..Bu durumda olan var mı ya da bir önerisi olan? Çok üzülüyorum ben işten gelene kadar bişey yemiyor hiç biberon hiç almadı zaten.İştah açan bişey var mı?
vera66 Dorukhh bizde de başladı o durum 9 ay 1 haftalığız kaşığa vuruyor bi kaç lokmadan sonra diliyle itiyo
Esrasya Dorukhh benim kızımda 10 aylık 1-2 hafta öyle yaptı sonra düzeldi geçicidir canınızı sıkmayın çok aç olsa ağlar durmaz illaki yer. Ben o günlerde sevdiği şeyleri yedirdim genelde yoğurdu muzu falan çok seviyor onları verdim sık sık o şekilde yavaş yavaş düzeldi
muhammedenes27 Dorukhh 8 aylık dişi çıkarken aynısı yaptı tv ile yedirdim annelik iç güdüsü işte aç kalmasın yoksa kendimi perişan edşyordum bende yemiyordum hatta bende kilo verdim o aralar şimdi 15 aylık tvsiz asla yemiyor yapıcak birşey yok ne yapayım
Dorukhh Esrasya öyle diyorum kendime ama dayanamıyorum yinede 😔 inşallah düzelir Tüm bebişlerin iştahı yerine gelir 🤲🏻
TwinadoMom Dorukhh pütürlü seviyorsa deneyebilirsin. Bazen kaşık reddi yaşıyorlar malesef. O zamanlarda eline verebileceğim katı gıdalar yapıp yediriyorum. Tek sorun kaşık almamasıysa yani :)
Beramm vera66 ya iki tahe diş alttan görünüyor patlamadı hala. Gec kaldı ama 1 yaşında bile çıkaran varmıs