Cinarer16 Merhaba kızlar kızım 14 aylık şuan ve alnında çok fazla bebek saçları var .ince ve kısa kahkül gibi alnında duruyor o kadar çok . Yönlerini yukarı kaldırmak için ne yapabilirim lütfen yardımcı olun
Geceuykusu Cinarer16 bildiğim kadarıyla düzelmiyor onlar🙄görümcemin bebede de var önünde kakül gibi 3 yasında.sacı topluyoruz onlar kalıyor.bnmde kenarlarda ufak var uzamıyorda kessem dikilir diye kesemiyorum.sacı topluyorum kıvırcık olduğundan onlar dikiliyor.ama kötü durmuyo.bence
Neib Cinarer16 benim kızımda 13 aylık olacak canım bizde de var hiç toplattırmıyor kısa kakül kestirmeyi düşünüyorum o zaman belki biraz azalır alnı kıllı gibi duruyor😅
Cinarer16 Geceuykusu kötü durmuyor aslında ama benim bebekliğimde öylesi saçlarım ve o nedenle tüylü bi alnım var açıkçası o yüzden şimdiden engel olabilsek azda olsa iyi olur diye düşündüm teşekkür ederim yanıtladıgın için 🙏🏻