Nrgs yani aslında bence buna karar verecek olan sizsiniz, sizi rahatsız etmiyorsa dikişlerinizi acıtmıyorsa niye takmayasınız ki? doktorum bana dikişlerinin üstüne gelmeyecek şekilde bir korse al demişti ben de aldım baktım bana bir rahatsızlığı yok devam ettim çünkü doğumdan çıktığımda hala 4-5 aylık hamile gibiydim korseyle bir haftada indi
Foto atacaktım ama üste Gökçen diye bir arkadaş atmış o tarz bir şey işinizi görür ya da Owli korseyi de atmışlar onu kullananlar da çok memnun