Atomkarinca Ağustosun son haftasıydı, doktorumuz kolik olduğunu söylüyordu, ciltteki döküntülerin hassassiyetten olduğunu düşünüyordu. Gaz ve döküntü dışında belirti yoktu. Ben süt ürünlerini denemek için kesince düzeldi. Rota aşısı zamanı alerji için doktora götürdüm ama testi ek gıda zamanı yapalım şimdi bir sıkıntısı yok dedi. Diyetle devam ediyorum.
Ama su an kakasında sümüksü şeyler oluyor, yumurta mı acaba diye düşündüm ama değil. Neden oluyor anlamadım.
Sizin de kız mı? 17 temmuzda doğdu değil mi?
Su an azaldı mı şikayetleri?