Merhaba herkese. Sabah nişanım geldi ilk doğumum olacak inşallah 40+0 ım tam. Ama henüz ağrı sancı yok çok nadir bebek sertleşiyor. Evdeki işlerimi hallettim şimdi duşa girip temizlenmek istiyorum ama duşta suyum gelirse anlar mıyım? Doktorum su gelince çok oyalanmadan gel demişti çünkü