pinorr Canim anneler , evolvia Nutripro 1 kullananlar varmi kabizlik gaz yapiyormu kolik bebegim var hipp combiotik kullaniyoruz cok pahali🤦♀️😔 Bu mama sizce nasil kilo alimi,kabizlik durumu ve gaz durumu şimdiden hepinize tesekkur ederim 🌷
Eliftoprak44 pinorr ben kullanıyorum. Ben sorun yaşamadım. İllaki gaz sorunu oluyor. Ama normal yani bu. En iyi mama diyebilirim. Balık yağı da var içinde. Faydalı bir mama.