Merhaba güzel anneler, ikinci bebeğime hamileyim. 8. Haftaya girdik ama ben bittim ne yeme ne içme kalmadı. Su içemiyorum ne zoru da o oğlum da daha küçük emziriyorum ona da süt üretmesi lazım vücudumun. Ne yapsam bilemedim. Meyve suyu midemi bulandırıyor. Neler yaptınız bu durumu yaşayanlar olduysa?