Dykdyk Canlar eşimin dün öğlen sonucu pozitif çıktı. Ama kimse bizimle iletişime geçmedi. Ne yapmamız gerekiyor ?
Mom084 Dykdyk önceden arıyorlardı ama şuan sen arasan bile gelmiyorlar 🙄İstanbul’da tanıdığım varda önce pozitif denildiği halde aradı ekipleri böyle böyle diye 2 gün sonra geldiler şimdi atlattı bize göre ama gelen giden yok dedi iş yerinden de cagriyoelarmis herkes ekmek parası derdinde işte bugünde sricakti gelin test yapın diye ama bilmiyorum
nikimikedi7 Dykdyk Bugün ararlar muhtemelen. Eve gelip ilaç getiriyorlar. O andan itibaren de karantinanız başlıyor.
Pinky86 Dykdyk artik yetisemiyolar sanirim vaka orani cok artti. Onlar gelene kadar beslenmenize dikkat edin. Bol c vitamini, sarimsak , bol su 👍
FerahKuzum Arıyorlar nrmalde hemen ama. 10 gn karantine eşinize size de 14 gün. Eşinizi ayrı odaya alıyorsnuz ottak rşya kullanmıyorsnuz maskesz yanına girmiyorsnuz. İlçe sağlığa ulaşın bir durum olursa. Ya da 112 covid hattını isteyn oraya aktarıyorlar
Dykdyk FerahKuzum Dün sabahtan beri eşim karantinada öğlende sonucun pozitif olduğunu öğrendik. Ne arayan var ne gelen biz arıyoruz bizde kimseye ulaşamıyoruz
Mom084 Dykdyk doğrudur inanırım.ama yinede sen kendin evde biseyler yapmaya çalış c vitamini bol bol su ilacda ne sanki parol veriyorlar 🙄
nikimikedi7 Dykdyk bize de geç gelmişlerdi. Haftasonuna denk geldi ya bir de, vakalar da çok fazla. Bana 3 gün sonra ilaç getirdiler mesela. Ama eşim sürekli il/ilçe sağlık müdürlüğünü aradı
Dykdyk Pinky86 Evet dün test yaptığımız hastaneyi aradık sonucu öğrenmek için labaratuardaki bayan okadar çok pozitif vaka var ki e nabıza bile zor işliyoruz dedi