InancDemir20 ben ilk ogluma 52 günlükken yaptırdım iğne ile uyuşturdular öncesinde de iğne yerine krem sürdüler iğne acıtmasın diye 15dk sürdü anca operasyon, sonrasında ilk gün ilk çişi yapana kadar huysuzluk oluyor sonra geçiyor her bez değiştirmede krem sürdük dikişler iyileşene kadar yaklaşık bir hafta, ikinci oğlumda malum pandemi olduğu için 1 günlükken yaptırdım hastaneden çıkmadan, cok daha kolay geçti hic huysuzluk falan olmadı yarası hemen iyileşti yani erken diye düşünmeyin ne kadar erken o kadar iyi ☺️