zuleyha44 Merhaba bebeğim 1 yaşında. Bir haftadır keçi pisliği gibi kaka yapıyor. Ve çok az yapıyor. Her gün yapıyor ama küçük küçük 5 tane taş gibi. Zeytinyağ verdim su içiriyorum. Ne yapacağımı şaşırdım. Çocuğun keyfi yerinde.
Bsraensr Kuru kayisi kaynatip gunde bitane yada 2 tane catalla ezip yedirin hergun duzenli insallah fayda eder ben ogluma 1 tane denemistim siz 2 tane deneyebilirsinuz buyuk oglunuz cnku Allahm sifa wersin insallah sifa olur en azndsn yumusstr kakasini
Bsraensr Oglunuz demisim belki kiziniz k.bkmayin dil aliskanligi😊🤷🏻♀️suyuyla bir ezip yedirin hergun duzenli hicbi zararida olmaz faydasi olur insallah