AselHafsa55 Komutlari guzel yerine getiriyormus masallah.korkmana gerek yok canim bir gun bir bakmissin direk konusuyor.hani tv ile birlikte seslendiginde cevap vermiyorsa ,bir noktaya dalip gidiyorsa, surekli sessiz kalip oyunlara katilmiyorsa endiselenilecek bir durum olurdu.Ama yine de tv yi azalt.gercekten ordaki renkler isiklar cok hizli geciyor.buda beyindeki uyaranlarini tetikliyor.buyuk oglum 7 yasinda gerci o cok izlemisti ama 1 yasinda 2 kelimelik cumleler kuruyordu.sanirim biraz da yapi meselesi