Doğumdan beri göz kanalı tıkanıklığı var her gün çapak içinde uyanıyor. Bir sürü antibiyotikli damla ve merhem kullandık. Çay pansumanı yaptım anne sütü damlattım. Masaj yapıyorum ama bana mısın demiyor nasıl düzelecek düzelmezse bir yaşında operasyon diyorlar 😥 göz pınarında hafif bi kanlanma var iki gündür