5mom34 Merhaba Bi kaç gündür kızım günde 2 defa kusmaya başladı dolu dolu çökelik gibi bugumde emzirdim 3 dakika sonra duru şekilde hepsini cıkardı neden acaba reflü değildir umarım üşütme mi bilemedim
Canan38 5mom34 Benim bebeğim de her emmeden sonra hem sulu şekilde kusar hem peynirleme Sulu şekilde kusması fazlasını kusuyor peynirlemeside doyduğunu gösterir
Cangoksel 5mom34 Her bebek reflüdür zaten doğduklarında mide kapakçıkları olmadığı için ilk zamanlar sürekli kusmaları çok normaldir korkmana gerek yok o yüzden benim oğlum 2 aylık olana kadar günde 4-5-6 defa kustuğunu bilirim
FerahKuzum Korkmanıza gerek yok fazlasını atar bebek. Eğer midesine inöiş de geri gelmişse çökelek gbi oluyor değilse duru süt gbi. Benm kızım değil 2 defa sürekli kusuyordu 😊